4 sierpnia 2017

TYDZIEŃ IV - ŁAPACZ SNÓW

Cześć dziewczyny! 
Czwarty tydzień to zdobienie z łapaczami snów. Pewnie jak większość z Was je uwielbiam, nie tylko na paznokciach. Na to mani użyłam kolejnego z mojej kolekcji Golden Rose Express Dry o numerze 15, czyli pastelową miętę i choć sam kolor w buteleczce naprawdę bardzo mi się podobał, to na paznokciach nie stworzył on efektu wow
Na lewej dłoni wraz z naklejkami wodnymi i kryształkami Swarovskiego całość prezentowała się nawet ok, ale na prawej, gdy chciałam zobaczyć go solo, w ogóle nie przypadł mi do gustu. Golden Rose nr 15 jest słabo napigmentowany, do całkowitego pokrycia potrzeba trzech, a nawet czterech warstw koloru, więc pomimo szybkiego czasu schnięcia, dla mnie to zdecydowanie za dużo. 
Próbowałam się z nim polubić, ale niestety nie udało się. Może lepiej będzie się prezentować tylko jako dodatek do manicure, niż jego podstawa. 






A Wam jak podoba się całość? Dajcie znać.
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Zdobienie bardzo mi się podoba :) Aż nabrałam ochoty na miętowe pazurki ;) Na szczęście mam całkiem bezproblemowy lakier w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszcze, bo moj jest do kitu :D

      Usuń
  2. Szkoda, że lakier tak cienko kryje :( Mani ładne - delikatne <3 Moje łapacze już czekają na publikację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pastele z express dry chyba wszystkie słabo kryją... :( Ale kolor jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak wygląda solo,ale z naklejkami prezentuje się bardzo ładnie ☺ Jednak 4 warstwy dyskwalifikują u mnie lakier.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te 3-4 warstwy troszkę mnie zniechęca ale jak dla mnie sam kolor na paznokciach wygląda pięknie mimo że tobie nie do końca odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor mięty ;-) Super zdobienie! U mnie łapacze snów znalazły się w towarzystwie różu/fioletu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten GR :) Zdobienie bardzo mi się podoba, lubię łapacze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam naklejki łapacz snów więc na dniach będę miała pazurki podobne do twoich :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdobienie, motyw łapacza snów jest cudny. Szkoda tylko, że lakier był słabo napigmentowany.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło! ❤

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia