9 lipca 2017

WAKACYJNY PAZNOKCIOWY PROJEKT


Dawno nie brałam udziału w żadnym paznokciowym projekcie. Trochę minęło czasu od momentu, gdy zorganizowałam ostatni, dlatego zapraszam Was na WAKACYJNY PAZNOKCIOWY PROJEKT, który trwać będzie osiem tygodni. W każdym tygodniu będzie powiedziane jakie zdobienie należy wykonać, a na koniec opublikuję na łamach bloga wszystkie paznokcie.
Aby wziąć udział wystarczy zgłosić chęć w komentarzu i wkleić baner na swoją stronkę (baner jest bez tła, więc będzie pasował pod każdy kolorek na Waszym blogu).


Pierwszy tydzień - MORSKIE KLIMATY
10 - 16 lipca 2017

Drugi tydzień - NIEBO
17 - 23 lipca 2017

Trzeci tydzień - KORONKI
24 - 30 lipca 2017

Czwarty tydzień - ŁAPACZ SNÓW
31 lipca - 6 sierpnia 2017

Piąty tydzień - ZACHÓD SŁOŃCA
7 - 13 sierpnia 2017

Szósty tydzień - NEONOWO
14 - 20 sierpnia 2017

Siódmy tydzień - KWIATUSZKI
21 - 27 sierpnia 2017

Ósmy tydzień - GEOMETRYCZNIE
28 sierpnia - 3 września 2017


ZAPRASZAM!



67 komentarzy:

  1. Całkiem spoko zabawa ale nie dla mnie. Niestety nie mam czasu na co tygodniową zmianę pazurków aa no i moje malowanie ogranicza się tylko do jednokolorowych pazurków haha :P Również obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy ma czas, ja natomiast nie usiedzę z jednymi paznokciami dłużej niż parę dni :D

      Usuń
  2. Niestety nie mam talentu co do paznokci :D Ale jestem ciekawa efektów :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt. Może sama wezmę w nim udział.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie lubię wzorków i wielu kolorów na paznokciach, dlatego sama udziału nie wezmę, ale akcja bardzo fajna :)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślę, może dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się tematy, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne motywy do zdobień ;-) W takich chwilach żałuję, że noszę na paznokciach hybrydy i raczej nie zmieniam ich tak często... Chociaż kto wie? Może dałoby się to zrobić zmieniając paznokcie po prostu raz w tygodniu? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że by dało radę! :)

      Usuń
    2. A niech stracę! Dzisiaj wrzucę zdobienie w morskim klimacie ;-D

      Usuń
    3. https://jagodowa00.blogspot.com/2017/07/wakacyjny-projekt-paznokciowy-1-morskie.html

      Usuń
  8. nie dla mnie bo ja nie mogę zbytnio malować paznokci więc ja odpadam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) Chętnie zobaczę efekty tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z taką rozpiską :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie biorę udziału w projektach, bo nie mam za wiele czasu, ale będę z chęcią oglądać efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tematy są przegenialne! Mimo, że dałaś nam mało czasu na zastanowienie i przygotowanie to z chęcią wezmę udział :) Mam nadzieję, że czasowo się wyrobię z każdym tygodniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. This is nice!!!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, ale nie to nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna zabawa ale ja mam hybrydy i to czerwone, ściągać będę dopiero w sobotę więc nie mam szans :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony pod pierwszy tydzień pasuje idealnie! :)

      Usuń
  17. Fajne tematy ;) Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom i czekam na zdjęcia zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam czasu wypiłować paznokci, a co dopiero zmieniać co tydzień wzorek. :D Ale uwielbiam oglądać czyjeś prace, więc czekam z niecierpliwością na Twoje interpretacje. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dzis trzy razy malowalam, bo kolor mi sie nie podobal :D

      Usuń
  19. Wstępnie sie zgłaszam :) Nie wiem czy dam radę w każdym tygodniu ale spróbuje ;) Tematy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie wzięłabym udział, ale decyzję podejmę jutro :-) jednak mimo wszystko będę oglądać Wasze prace

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chętnie bym wzięła udział, ale nie wiem czy dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł, ciekawa jestem efektów :) chętnie bym wzięła udział niestety przez moje hybrydy odpadam..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział!
    Co prawda nie wiem, czy na pierwszy tydzien się wyrobię, ale na drugi mam już pomysł :)
    Ps. Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę się przyglądała z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne pazurki niecierpliwie czekam na " zachód słońca"

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne tematy:) czekam na Twoje pazurki:*

    OdpowiedzUsuń
  27. A czy można dołączyć od drugiego tematu? Albo pokazać się z opóźnieniem? Bo jak zwykle za późno się dowiedziałam, o takim fajnym wyzwaniu... :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie wpadłam na info o projekcie i kuuuuurde.. może jak się pośpieszę to mi się uda :) Postaram się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Można jeszcze się zgłosić? Jak tak, to chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne tematy, z chęcią obejrzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tematy bardzo mi się podobają, z chęcią wzięłabym udział ;) czy można jeszcze się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. DOŁĄCZAM :)od 3 tygodnia, ale podobają mi się tematy więc bardzo chętnie się pobawię - tym bardziej, że dawno nie było żadnego projektu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło! ❤

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia