GOLDEN ROSE EXPRESS DRY 60 SEC


Cześć dziewczyny!
Po urodzeniu dziecka, czasu nie mam zbyt dużo, aby wykonywać manicure hybrydowy, bo zwyczajnie zajmuje mi to sporo czasu, a nie lubię robić nic "na raty" dlatego postanowiłam poszukać zwykłe lakiery, które bardzo szybko by schły. Przeczytałam wiele recenzji i wybrałam lakiery z Golden Rose.



Każdy lakier zamknięty jest w prostopadłościanowej buteleczce 7 ml. Pędzelek jest ścięty prosto, wąski, ale o dziwo bardzo dobrze na moich paznokciach rozprowadza kolor.


Sam lakier zasycha naprawdę bardzo szybko, po upłynięciu 60 sekund jest już suchy. Krycie jest również fajne, niektóre z lakierów kryją po dwóch, inne po trzech cienkich warstwach.

Pierwszego dnia kupiłam jedenaście, drugiego siedem kolorów.

Nr 37 - u mnie w domu nie było takiego efektu, dopiero na dworze zauważyłam, że to neonowy róż


Nr 25 - typowo słodki róż

Nr 32 - brudny, łososiowy róż

Nr 13 - jasna brzoskwinia

Nr 10 - jasny róż

Nr 06 - kolor idealny do frencha lub babybomera, którego w końcu muszę wykonać!

Nr 05 - bardziej rozbielona wersja nr 13

Nr 12 - połączenie szarości i beżu

Nr 03 - kredowa biel

Nr 11 - błękit, typowo niezapominajkowy

Nr 66 - piękny, intensywny turkusowy

Nr 54 - jak dla mnie idealna czerwień

Nr 48 - amarantowy odcień różu

Nr 71 - piękny kobalt

Nr 74 - dżinsowy, granatowy odcień niebieskiego

Nr 15 - mój ulubiony odcień mięty

Nr 14 - delikatna, pastelowa żółć

Nr 84 - ciemna szarość połączona z ciemnym beżem

I wszystkie kolory na wzornikach



Znacie lakiery GR? Lubicie je? Dajcie znać!
Buziaki!

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. jakie ładne kolorki<3 nie znam tych lakierów, noszę hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nosiłam hybrydy, ale nie mam już na nie czasu :)

      Usuń
  2. Kocham lakiery Golden Rose, najbardziej te matowe :) Kolorki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaję się na maty, ale jakoś nie mogę się zdecydować, bo nie wiem ile czasu schną :D

      Usuń
  3. Wow! these shades are gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są ładne ale ten 37 jest chyba najładniejszy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, aż go wypróbuje!

      Usuń
  5. Ale kolekcja! Pozazdrościć! :)
    Mam kilka tych lakierów, lubię je, bo szybko zasychają. A pastelowe odcienie wygrywają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję już zakup kolejnych kolorków, tylko muszę zrobić listę tych co mam, zeby nie zdublować kolorków :D

      Usuń
  6. O rany ;-D Widzę, że zrobiłaś dokładnie na odwrót niż ja ;-D
    Zanim urodziłam dziecko używałam zwykłych lakierów, teraz używam hybryd bo uważam, że tak mi jest wygodniej niż czekać aż lakier wyschnie, albo bać się odprysków w najmniej odpowiednim momencie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie hybryby trwają ok 3 godzin, a te lakiery to 10 minut i mam pomalowane paznokcie <3

      Usuń
  7. Duża gama kolorystyczna :) będę musiała się z nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolory :) Aż nie wiadomo, który wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za lakierami GR. Za to topy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkusowy i neonowy róż najbardziej wpisuję się w moje kolorystyczne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noszę hybrydy ale kolorki mega piękne, zwłaszcza mięta i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz nie moge sie doczekać az je uzyje! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.
Odwdzięczam się za każdy komentarz w wolnym czasie :)

OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA? Daj znać! Odwdzięczę się tym samym!

MALINOWAbeauty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka