27 czerwca 2017

MANICURE HYBRYDOWY SEMILAC 056 PINK SMILE I SYRENKA


Cześć dziewczyny!
Hybryd z firmy Semilac nie trzeba nikomu przedstawiać, bo znają je prawie wszystkie blogerki urodowe.

Po tym jak miałam żele, które powoli już odrastały, postanowiłam ściągnąć je całkowicie i skrócić do minimum paznokcie, aby swoimi naturalnymi nie podrapać mojego dziecka, bo nie wiem czy wiecie, ale dużo latwiej zadrapać naturalnym paznokciem niż żelowym.
Oczywiście okazało się, że ta część, która nie odrosła jest cienka jak papierek, dlatego postanowiłam nałożyć hybrydę, jednak za każdym razem, teraz również nie było inaczej, nie mogłam się zdecydować jaki kolor wybrać. Postawiłam na róż.



Nie jest to byle jaki róż, bowiem wcześniej miałam go tylko raz - na swoim ślubie, ale od początku.
W pierwszej kolejności zmatowiłam i odtłuściłam płytkę.  Następnie nałożyłam jedną warstwę przezroczystego HARDI, który dodatkowo wzmocnił moje naturalne paznokcie. Po utwardzeniu w lampie UV zaaplikowałam dwukrotnie 056 Pink Smile. Jak zwykle jeden kolor okazał sie dla mnie zbyt nudny i na czterech paznokciach nałożyłam syrenkę o numerze 01. Na koniec TOP i powstał efekt widoczny na pierwszym zdjęciu.



A jakim kolorem jest 056 Pink Smile? W moim odczuciu to delikatny róż, nie typowo landrynkowy, który ma lekką nutę bardzo, bardzo jasnego fioletu. Przed ślubem sporo czasu zajęło mi, abym znalazła odpowiedni odcień, ale gdy go zobaczyłam, wiedzialam, że jest idealny! Razem z syrenką tworzą piękną całość i żałuję trochę, że nie nałożyłam jej na wszystkie, a nie tylko cztery, paznokcie.
Cały lakier standardowo zamknięty jest w czarnej buteleczce Semilac z precyzyjnym pędzelkiem ułatwiającym aplikację.

A wy co sądzicie o hybrydzie i moim manicure?

Miłego dnia!


34 komentarze:

  1. Bardzo lubię syrenkę i taki kolor lakieru ogólnie. Też mam paznokcie po żelu z hybrydą nareszcie krótkie i wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyzwyczaić do takich krótkich paznokci. Ogólnie lubię długie, ale przy małym dziecku się nie da ;D

      Usuń
  2. Lubię taką kolorystykę, śliczna syrenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, chociaż nie przepadam za różem ^^

    Kurczę, mam ochotę wypróbować te hybrydy, tyle dziewczyn je chwali! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, albo je kochają, albo nienawidzą. Słyszałam, ze wiele osób uczulają, ale mi nigdy nie zrobiły takiego psikusa ;)

      Usuń
  4. Cudowny kolor :) Uwielbiam takie delikatne odcienie różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny, lubię taki nosić, wygląda perfekcyjnie, czysto i elegancko. Lubię tak jak Ty dodać błysk :) a syrenkę aplikujesz na mokry kolor? Wcierasz ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na warstwę dyspresyjna :). Dawniej robiłam tak, że obsypywalam paznokcia syrenka i wtedy wcieralam. Teraz zrobilam tak, ze wlozylam opuszek palca do pylku i zaczelam tym co nabralam wcierac. Efekt jest o wiele lepszy :)

      Usuń
  6. Uwielbiam efekt syrenki ;) Przekształca najzwyklejsze mani w coś co przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny efekt - delikatny, a jednocześnie robiący wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. this soft Color is simply perfect for summer.
    Love this nail polish :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne paznokcie , uwielbiam efekt syrenki uważam , że to jeden z najfajniejszych pyłków jakie wyprodukowali :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolorek! Nigdy nie miałam żadnego lakieru od Semilaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten kolorek bardzo dobrze :) W połączeniu z syrenką wygląda super ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie zrobione pazurki :):)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło! ❤

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia