21 czerwca 2017

LET'S START!


Witajcie! Jest mi niezwykle miło powrócić do blogowego świata jako Malinowa. Sporo czasu tutaj mnie nie było, wiele się pozmieniało, ale czas wszystko nadrobić! Na górze umieściłam wszystkie potrzebne linki, które pomogą Wam poruszać się po moim blogu oraz przeniosą na FanPage, gdzie serdecznie Was zapraszam. Zaczynajmy!


Kiedy zostaje się mamą, upiększenia, które zajmują sporo czasu, robione samodzielnie schodzą na dalszy plan, dlatego dziś przedstawiam Wam moje paznokcie. Robiłam je 24 dni temu, kiedy to jeszcze byłam w ciąży i nie spodziewałam się, że poród nadejdzie w ciągu kilku dni, ale po prostu brakowało mi dłuższych paznokci. Trzyipółtygodniowy odrost jeszcze nie razi mnie tak w oczy, być może dlatego, że nie mam czasu, aby ponownie poświęcić pół dnia i go uzupełnić. Jedyne, co robię dość często, to je skracam, chociaż rosną jak szalone. Po raz kolejny mam nadzieję, że uda mi się wytrwać, aż odrosną całe i na parę tygodni będę miała z głowy zalewania ich żelem lub hybrydą, bo bez tego są po prostu słabe i się łamią.


25 komentarzy:

  1. Oj tak, dziecko wiele zmienia ;-) Witamy z powrotem w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pazurki :) Na takich delikatnych odrost się tak nie rzuca w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu moze tak sie nie rzuca, ale w realu juz tak. Niestety nie mam kiedy ich zrobic :P

      Usuń
    2. Studiuję na UMK :P Tak właśnie mi się kojarzyło, że Cię znam :)

      Usuń
  3. Śliczna córcia :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie :) Coś czuję, że Twoja córka będzie miała piękny album pełen świetnych zdjęć, bo zdjęcie zrobiłaś jej rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Robię Malutkiej zdjecia kiedy tylko mogę, wiec już parę perełek mamy <3

      Usuń
  5. Gratuluję ślicznej córci :) No i piękne pazurki.
    Ja mamą zostanę za 4 miesiące :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka, życzę wszystkiego dobrego :) Fajnie że wróciłaś, bo masz świetnego bloga <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że teraz już nie odejdę :P

      Usuń
  7. dzięki temu, że lakier jest jasny to odrosty faktycznie nie kłują w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, delikatne zdobienie. Podoba mi się. :-)
    Przy okazji, jeśli będziesz miała chwilę, bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na moim blogu - każde sugestie i wskazówki są dla mnie cenne. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło! ❤

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia